Uslovi kupovine


NARUCIVANJE
IZABRANI PROIZVOD MOŽETE KUPITI NA SLEDEĆE NAČINE:
1. Dodavanjem u korpu na našem web sajtu bez registracije
2. Dodavanjem u korpu na našem web sajtu kao registrovan kupac
3. Poručivanjem porukom u inbox nase FB stranice https://www.facebook.com/decijeradosti/
( pošaljete sliku proizvoda koju zelite, vaše podatke, adresu i telefon).
4. Robu mozete preizeti i licno uz predhodnu najavu dolaska.

Od nas ćete dobiti povratnu informaciju da li željeni proizvod imamo na stanju ili ne, i potvrditi Vašu porudžbenicu.Moze da se desi da je proizvod u medjuvremenu raspordat. Kontaktirajte nas i putem vibera 0629236511

Kod nas je moguć dodatan dogovor oko slanja robe kada Kupcu odgovara, takodje mozemo rezervisati odredjen proizvod ali za Vise informacija nam se obradite putem mail-a

prodaja@decije-igracke.rs

USLOVI SLANJA ROBE
Slanje robe se vrši odmah po prijemu Vase porudžbine, i u roku od 2-7 radna dana je na Vasoj adresi, s obzirom da dostava zavisi od Kuriske sluzbe, a obim posla je veoma povecan.
Radimo zamenu proizvoda ako ste nezadovoljni proizvodom. U tom slucaju kupac snosi troskove transporta, podrazumeva se da proizvod bude vracen ispravan i neostecen. Povracaj novca je u roku od 14 dana od prijema vracenog rpoizvoda(samo ako je proizvod vracen ispravan).

Plaćanje robe se vrši:

1. Pouzećem   ,  predračun,   Uplata na račun

 

Roba se šalje posredstvom kurirske službe D Express i Bex po njohovom cenovniku usluge.
Ne snosimo odgovornost za ostecenu robu tokom tranasporta.
Preuzimanje pošiljaka i dostava je moguće radnim danima.
Kompletan cenovnik kurirske službe D Express možete pogledati na https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik
Kompletan cenovnik kuriske sluzbe Bex mozete pogledati na https://www.bex.rs/cenovnikusluga.php
REKLAMACIJE

Rok za reklamacije je 24h. Reklamacije putem mail-a prodaja@decije-igracke.rs. Ne snosimo odgovornost za ostecenu robu tokom tranasporta. Obavezno odraditi zapisnik sa kurirom.

Način i rok isporuke

Naručene proizvode isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe Daily Express (DExpress).

Rok isporuke je 2 do 7 radna dana, u redovnim okolnostima. Isporuke se ne vrše vikendom i državnim praznicima, a iste se vrše u skladu sa poslovnom politikom i radnim vremenom kurirske službe.

U slučaju vanrednih okolnosti ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu bićete blagovremeno obavešteni.

Troškovi isporuke

Cena isporuke zavisi od tezine paketa i naplacije se po cenovniku koji je naveden u daljem tekstu. Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom.

https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik

Preuzimanje Pošiljke

U procesu isporuke potrebno je da kupci naših proizvoda obezbede prijem istih. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da bi utvrdili da li postoje oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Uobičajena praksa je da vas kurir kontaktira neposredno pre isporuke kako bi najavio svoj dolazak. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. U slučaju da kupac ne bude na adresi ili se ne javlja na telefon ostavljen u porudžbenici, kurir još jednom pokušava dostavu i u suprotnom vraća nam paket. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Maksimalno koristimo sve svoje resurse da Vam svi artikli na sajtu budu prikazani sa ispravnim nazivima, specifikacijama, fotografijama i cenama. Ipak, ne možemo garantovati da su sve navedene informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti tačne.

Dostupnost proizvoda prikazanih na internet stranici može se razlikovati od realnog stanja zaliha u našem mp objektu. Tačno stanje zaliha tj. dostupnost se može utvrditi slanjem upita.

Reklamacije i uslovi kupovine
Molimo Vas da pažljivo pročitate pravila koja se odnose na reklamaciju. Zadržavamo pravo da bez prethodnog obaveštavanja vršim izmene i dopune ovih uslova.

Opisi i slike proizvoda
Nastojimo da sve proizvode opiše što je preciznije i tačnije moguće, kao i da stavi verodostojne fotogradije artikala, međutim ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, i bez grešaka.

Izjava o zaštiti podataka o ličnosti i poštovanje zakona o istome
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost i lične podatke svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni naše internet prodavnice odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Reklamacije

Svesni smo prava svojih kupaca i nas cilj je zadovoljan kupac.

Oštećenje u transportu robe

Prilikom transporta robe brzom poštom ponekad se nažalost desi oštećenje.Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu i ako je došlo do neke greške ili propusta, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja ili nešto slično, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete od brze pošte već je odbijete.

Ukoliko uočite takvo oštećenje:
Nemojte primiti i potpisati prijem pošiljke.
U tom slučaju možete zamolite kurira brze pošte da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili možda gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i ustanovite da su svi delovi su na broju, možete onda izvršiti prijem pošiljke.
Ukoliko vam deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena i
molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na naš e mail.
Ako pak tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod nekim slučajem neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite na mail sa opisom problema i vašim kontaktom.

Zamena za neki drugi artikal ili povraćaj novca
Ukoliko niste zadovoljni nekim artiklom , možete ga zameniti za drugi artikal,pod sledecim uslovima

da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju i ambalaži bez ikakvih tragova korišćenja, sa svom propratnom dokumentacijom.
potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje novog artikla kao i za slanje vašeg proizvoda nazad.

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon)

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.
Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.
Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.

POVRAĆAJ NOVCA

Po prijemu vraćene robe, nakon konstatacije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, izvršiti povraćaj uplate novca koju je primio.
U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.

Obaveze kupaca u slučaju odustanka od ugovora
U slučaju odustanka od ugovora, popunjen obrazac za odustanak pošaljite nam na e mail.
Rok za odustanak od ugovora iznosi 14 dana, ovaj rok teče od dana kada ste Vi primilli robu.
Dužni ste da nam robu u originalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom, vratite bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste poslali obrazac za odustanak
Snosite punu odgovornost za slanje paketa nazad a odnosi se na eventualna oštećenje pri vraćanju robe.
U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Vi snosite troškove vraćanja robe i snosite rizik eventualnih oštećenja pri vraćanju iste.
​Iznos koji ste platili , biće Vam vraćen najkasnije u roku od 30 dana.
Obrazac za odustanak od kupovine mozete dobiti putem mail-a